Kreatívny agent

od Hogwash

Šikulovci ani po roku tvrdej práce nedokážu ušetriť na darčeky. Ako ich presvedčiť, aby sa o svoj minimálny príjem podelili ešte aj s bankou? Rozum má schopnosť analyzovať a reagovať na propagandu racionálnym argumentom. Reklama preto na rozum nikdy neapeluje, ten je pre ňu skôr prekážkou. Emocionálna reakcia je jediná vec, ktorá  kreatívneho agenta skutočne zaujíma, pocity totiž dokážu rozhodovacie procesy rozumu spoľahlivo vykoľajiť. Kreatívec sa hravým spôsobom snaží docieliť moment, v ktorom racionálna argumentácia, pod váhou pocitovej neistoty, predtuchy, túžby… kolabuje. V tomto štádiu zneistenia má cieľová skupina tendenciu suspendovať myseľ. Poznáte to, „ak niečo miluješ, nie je čo riešiť“. Či už sa jedná o politickú alebo produktovú kampaň, jej výsledkom je neinformovaný klient, ktorý v rozhodujúcom momente robí iracionálne rozhodnutia. (Zdroj: Hogwash)

Podporte nás.

Pridajte sa prosím k naším podporovateľom, aby sme vám mohli prinášať viac kvalitnej žurnalistiky. Ďakujeme!